سخنان ناب:
اگردلشان دنبال امریکا و غیرامریکاست اعتمادنمیکنم.همه درست انتخاب کنند.
امام خامنه اي:وقتی باانقلاب وامام بیعت می‌کنید، انگار با پیغمبربيعت کرده‌اید.
تا کسی از اصالتها گفت، فوراً نگوینددارد تندروی میکند یا افراطی‌گری میکند
امام خامنه اي :نفوذ جریانی در ملت،بوسیله پول وجاذبه‌های جنسی
امام خامنه ای:مرگ بر امریکا دارای پشتوانه ی قوی عقلانی و منطقی
امام خامنه ای: عده ای سعی نکنند چهره امریکا را بزک کنند
امام خامنه ای:ارتباط و مذاکره با امریکا هم خیانت و هم حماقت است
امام خمینی (ره): سازش با شرق و غرب خودباختگی و خیانت به اسلام است
بعضی‌ها کارفرهنگی درداخل دانشگاه راباکنسرت واردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند

متن ادبی (نشریه 352)

on . ارسال شده در متن ادبی

اطاعت، خلاصه قربان و غدير
«عید قربان» جلوه گاه تعبّد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است.
فصل «قرب» یافتن مسلمانان به خداوند در سایه «عبودیت» است.

عید قربان، فصل فدا کردن «عزیز»ها در آستانِ «عزیزترین» است؛ یعنی «خدا».
عید قربان، مجرای فیض الهی و بهانه عنایت رحمانی به بندگانِ «مؤمن» و «مسلم» و «مطیع» است.
برای اولیاء الله، عید قربان «جامع الشواهد» صدق در گفتار و کردار و ادعا و عمل است.
قربانیان دوست در راه خواسته «دین»، از تمنّای «دل» می گذرند و «خواسته ها» و «داشته ها» را فدای رضای دوست می کنند.
«قربان» وسیله «قرب» به خداست و «عید قربان» روز تقرّب به پروردگار.
رها شدن از تعلّقات و ذبح کردن تمنیات در پیش پای اراده الهی، درس «قربانی» است.
باید تیغ اراده بر حنجره نفس گذاشت.
«ذبح قربانی» رمزی از ترک هواهای نفسانی و روی آوردن به «رضای الهی» است.
 و «غدير»، دريايي از باور و بصيرت، در کوير حيرت و هامون ضلالت است، تا کام جان ها از آن سيراب شود.
غدير ، عيد ولايت است.
«غدير»، برنامه اي الهي براي حيرت زدايي از اذهان و اعمال امت، در افق آينده تاريخ بود.
«غدير»تداوم خط رسالت، در جلوه «امامت» است، پس «عاشورا» با «امامت» پيوند دارد، و «غدير» با «کربلا» پيوسته است.
اگر امت، «غدير» ها را پاس بدارند، «عاشورا» هاي مظلوميت و کربلاهاي خون و شهادت پيش نمي آيد و خورشيد امامت، در محاق خلافت قرار نمي گيرد.
غدیر، نشان دادن خورشيد به گرفتاران    ظلمت هاست.
غدير«عيد الله الاکبر» است، عيد آل محمد(ص) عيد هواداران حق و وفاداران به پيامبر(ص).
والْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِينَ بِوِلاَيَهِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ